Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
30.05.2009 17:07 - Относно деленето на децата или за цирка в медиите
Автор: minavam Категория: Други   
Прочетен: 2999 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 30.05.2009 17:10


Когато  един мъж и  една жена се  разделят  и не  умеят  да  поделят  децата си - това  е страшно. Извлека, който  вадят  медиите  от пореден  скандал,  е  още  по-ужасен. Първо на пръво  в един  развод винаги  са виновни  и двамата.  Не  ми  циврете   за бащата-българина и  тъпата  майка-полякиня.  Двама родители  не са  успяли да се  разберат  относно    децата си  по  цивилизован начин.  Пък  били  те поляци,  българи,  португалци,  руснаци  или  ескимоси. Аз съм развеждана не веднъж,  и  имам деца, които  са  по-високи  от  полицаите,  дето   биха  тръгнали д а  ги  отвеждат.  Всички  мои  разводи   никога  не  са  включвали  децата  в   целият  този тъжен  и  отчаян  процес. 
Мама и тати  вече няма да  живеят заедно. Но те  обичат,  ще се  грижат за теб,  слънчице, и  никога  няма да  те  изоставят.
Вие  сега  ще ми  кажете  че това  е  идеалният   вариант на раздялата?  Не, това  е човешкият  вариант,  това  е начинът  по който  се  разделят  стотици хиляди  семейства по света.  Нормални семейства,  които не правят  номера  от селски  вечеринки   когато се развеждат. Трагедията  идва   не от  институциите, които  взимат  решението.  Трагедиите  идват  отвътре - от семейството,  от битката  между  мъжът  и жената,  съпруг и  съпруга,  майка  и баща - борят се  за надмощие а най-сигурният  инструмент  в тази  борба са  децата.
Когато  родителите  не мислят за  децата,  става  страшно. Валят  съдебни  решения,  полицаи и шамари като  градушка.  Децата в  ужаса  си  врякат и   сучат с краката а  публиката  реве за  още  зрелище.

Нито  един  истински  родител  нямаше да позволи     на  изземване на децата  си  да  присътства полиция или  медиите.  какво правеха те там?   Истинският  родител, който  мисли за тях,  щеше  да ги  облече,  да  им стегне  раничката,  да ги  целуне по  бузите и  да  им  каже:
- Знам че ви  е тъжно,.  Но трябва да  заминете. Ще  се видим   след (........тук  да каже срока  който  е  определил  съдът  за виждането) и се дръжте  добре.

Но,  БОГА МИ,  никога  нямаше да причиня на  децата ми  този цирк който  сега  въртят  по   клиповете.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. totoni - Абсолютно! Най-накрая някой да ...
30.05.2009 17:17
Абсолютно! Най-накрая някой да каже нещо смислено по темата. НЕ може по този начин да се постъпва с децата, обаче вината да се стигне до тази грозна и ужасяваща гледка на пищящи и малтретирани деца, е на родителите им - аборигени!
Аз също съм разведена, имам две деца и НИКОГА и нищо не съм позволила да достиген до тях, дори като информация - за проблемите, кавгите и т.н. Те са далеч от тези неща и виждат мама и татко да се усмихват, да си говорят, да са заедно на празниците им...Не че не ги боли, но някак свикнаха с идеята, че това не е краят на света. Да използваш детето си като изкупителна жертва също би следвало да е ПОДСЪДНО. Аз казах вече някъде в друг постинг по темата - тези и ДВАМАТА не заслужават да отглеждат тези дечица. Колкото до насилието върху тях - е, за това нямам думи...НЕДОПУСТИМО е!
цитирай
2. minavam - 1. totoni
30.05.2009 17:23
от една битова разкъсваща семейство трагедия мама и тати направиха политикански цирк. Най-вече татенцето. Чий са дирили полицаите там? Защо удариха една възрастна жена?
Бащата ако бе мъж трябваше да седне и да обясни на децата че е необходимо да заминат, както аз съм обяснявала на моите, макар че там, където те заминаха ме псуваше родата на мъжлето. Е, и? Децата порастват и правят разликата. Но този грозен, гаден и показателен цирк ме отврати. Хич да не ми говорят за горкия мил български татко. Ако искаше най-доброто за децата си - щеше да мине без скандал, като другите татковци по света.
цитирай
3. doriana - БРАВО!!!! Някой да прочета, к...
30.05.2009 17:24
БРАВО!!!!
Някой да прочета, който РАЗСЪЖДАВА не първосигнално!
Подкрепям те за позицията!
цитирай
4. minavam - 3. doriana
30.05.2009 17:27
Бих подписала петицията за връщането на децата на българският им родител само след като се убедя че те са по-добре при него, а не при майката (което е спорен въпрос).
цитирай
5. doriana - 4. minavam
30.05.2009 17:54
Именно! И понеже ние няма как да го знаем, нека да оставим на специалистите тази преценка!
Но...да си припомним, че от 1 г. и половина е имало дело в България, на което са призовавани и децата, и бащата, и социални работници, които подробно са проучвали семейната среда в България и са дали становището си, което се взима предвид от съда...Защо ли 2 съд.инстанции са се произнесли след това становище за незабавното връщане на децата в Полша?!?!
цитирай
6. minavam - 5. doriana
30.05.2009 17:56
Следя други подобни неща в чужденеция. Мога да кажа че никой не прави цирк от такова тъжно нещо освен ако не е гузен.
цитирай
7. benra - истината е,
01.06.2009 10:30
че и аз първосигнално-гледах и казах-ама как може.После се замислих, ама много се замислих...
Така е-що за родители причиняват това на децата си?
цитирай
8. minavam - 7. benra
01.06.2009 10:56
Бени, тия ся и протестират, та една баба се объркала - не било ся полякиня, била рускиня, която им иззела децата. Няма да се изненадам ако утре я изкарат ескимос или чукча майката.
Относно бащата - отвратна съм от позицията му, това не е родител. "Искам си децата" - всички си ги искаме, само дето родителят трябва да мисли първо за комфорта на децата си, а после за това кое иска той.
Главата си давам за тези думи, щото съм минала по тоя път.

Макар че медиите вече имат нова тема за хранене - лешоядите кръжат около трагедията в Ямбол, тъй че тези деца бързо ще се забравят от тъй любимите ни истерични СМИ.
цитирай
9. leif - Изпадал съм в подобна ситуация...
01.06.2009 11:25
но бях в положението на майката. Само че след като детето се разплака(и как нама- три години при постановени родителски права, нямах никакъв достъп до него и не можеше дори да ме познае.) прекратих веднага всичко. Сложно е в такава ситуация да се прецени кой е "по-прав". А колкото до рускинята- жената която замъкна детето е приятелка на майката и бабата не се е объркала.
цитирай
10. minavam - 9. leif
01.06.2009 11:31
Едно семейство щом е стигнало до подобна ситуация трябва да мисли преди всичкото за децата. Развода е един огромен стрес даже и за възрастни, еле пъ като говорим за местенето в чужбина. Какво да говорим за децата тогава? Задачата на възрастните, на обкръжението е тази - да подготвят децата С ЛЮБОВ въпреки горчилката. Тук в тази ситуация аз виждам само раздут скандал и позицията на бащата не харесвам хич - той не мисли за децата си, ще прощаваш, той не мисли за доброто им. Ако мислише - нямаше да допусне този скандал да се случи.

Изпълнителните власти действат различно - например на скоро в Португалия екстрадираха от осиновителите към биологичната майка в Русия едно 6 годишно дете. Португалците биха могли да легнат на прага "НЯма да ни я вземете" и полицията щеше да е длъжна да ги мачка, нали?
цитирай
11. leif - Преди да си съставя мнение прегледах поне 20 пъти записа.
01.06.2009 12:03
Вижте началото. Психолог разговаря спокойно с децата. Разстроени са, но не са в истерия...Викат майката. Вместо да седне до тях и за минута-две да ги успокои и да им обясни, че е такава ситуацията направо нарамва момчето, приятелката и момичето и истерията започва. Позицията на бащата- щом децата искат да са с него, редно е да ги защити. Щом си рискува свободата, като укрива малкия- смятам че е бил и ще бъде добър баща. Не е възможно човек с поне капка достоинство да стои безучастно когато му грабват децата по този начин и те викат за помощ. Вижте този момент-02:04. Психологът се намесва в дърпането и вика да пуснат детето....
цитирай
12. minavam - 11. leif
01.06.2009 12:16
какин, защо никой не чу психолога ДА СЕ ПУСНЕ ДЕТЕТО? какви са тези клипчета, зад стъклото и вип брадър ли ми предлагаш в нережисиран вариант? Нямам нужда - имам достатъчно динамичен личен живот за да не се интересувам като лешояд от чужд такъв.

Работата на това да им обясни не е на психолога а на бащата. ТИ (имаш ли нещо против да ти ти-кам?) ми боравиш с клиповете. Аз съм ги гледала, те за мен не са аргумент.
"щом децата искат да са с него, редно е да ги защити." - децата са ужасени и не знаем какво точно им е било набивано в главите относно това кат заминат ко ги чака. Битовата среда е страшно нещо, какин. Ако са подкокоросали дребсита че като заминат за Полша колко лошо ще да е било - нормално е децата да изпазнат в истерия. ОБЯСНИМО Е. От чия страна и защо се "защитава" тоз баща децата си? От майката ли ги пази? От това което виждам майката надали е по зле от таткото.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: minavam
Категория: Изкуство
Прочетен: 525784
Постинги: 231
Коментари: 693
Гласове: 2114