Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
12.11.2014 16:29 - Внимание! Телефонни измамници задобряха!
Автор: minavam Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1554 Коментари: 0 Гласове:
3



Днес  ми се  обадиха  на домашен (те като  правило не  звънят на  мобилен) и с един  селски  акцент мъж на другия  край на  жицата  ми се представи  с  две  имена като  лекар  от  Пирогов. Първо  имитираше лоша  връзка и ми  говореше:
- Ало,  ало,  чувате  ли  ме?
- Да, да.
- От  болницата се  обаждам.
- Моля?
- От  болницата,  болницата.
- Да,  слушам  ви.
Сърцето ми  подскочи и препусна  в галоп,  помислих  че  мъжът  ми  е пострадал.
- Ало,  госпожо,  чувате ли ме? (имитиране на  лоша  връзка)
- Чувам  ви, кажете.
- Разбирате ли  че се  обаждам  от  болницата?
- Да, разбрах,  слушам  ви. (Господи,  моля  те,  ще  съм послушна,  само  да  е жив).

И  сега,  след като  съм  на кука и  съм  осъзнала  че  от  болницата  се  обаждат,  мошениците  ми  разиграват  сценарий.

- Обажда се  лекар ХХХ ХХХ (каза  двете  имена,  но  аз не ги  запомних)  от  болницата Пирогов. Това  ваш  домашен  номер  ли  е? (изрецитира  ми  домашен  номер).
- Да, това е  мой  домашен  номер.
- Госпожо, точно  така, разбирате ли  че  ви  се  обаждам от  болницата?
- Да,  разбирам. (Господи, моля те,  Господи)
- А вие на кого  сте  майка?

И  тук  ми светна  без  два  шамара. Аз  самата  съм прилагала  подобна  практика в дресура на  кучета.  Направи  го да каже  "Да" няколко  пъти и  стой  та  гледай  как  ще  ти  донесе  нужната  информация  или  предмет  после  сам-самичко.

- На  две  деца  съм  майка - ухилих се  аз в слушалката.

Защото  те  искаха  ИМЕ.  Ей,  късно  се сетих да  кажа  името  на големия  син,  който  беше  в съседната  стая и  да  им  гледам  сеира  как  ми  обясняват  че  той е  в  Пирогов и  бързо трябва да  им нося  пари за  лекуването  му.

- Точно  така,  госпожо,  - отвърна  слушалката - Имаме  тази  информация (има си  хас,  имате,  нали  аз  ви  я  дадох) - А  от  полицията  не ви ли се  обадиха  вече?

- Хайде  кажете  сега  за  кое  иде  реч? - попитах из  и  ми  затвориха,  защото  явно  разбраха  че  пари от  мен няма  да видят.

Имайте  впредвид и  предупредете  възрастни  хора,  които  са  по-лабилни и  се  подвеждат по такива  телефонни  измами: измамници  смениха  тактиката.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: minavam
Категория: Изкуство
Прочетен: 521910
Постинги: 231
Коментари: 693
Гласове: 2114