Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
29.09.2011 23:27 - Левски го е казал
Автор: minavam Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1572 Коментари: 2 Гласове:
2



"За тези, които насаждат омраза между хората живеещи в нашето мило Отечество, било на етническа или верска основа, с цел докато се избивате по-между си, те да трупат богатства, наказанието е Смърт, смърт и пак смърт. "

Не  аз, не  някой  друг,  Левски  го е  казал.
Кои сте вие да спорите с него?  Апостола на  Свободата  е казал нещо, което  никой не  иска да го  чуе.

Този  който  насажда  омраза, и който  политизира  трагедия  на  семейство на  Ангел  от  Катуница в момента трупа  много  кинти.
Дайте  да  ги  изселим  циганите,  после турците, след това  арменците, и както сме  почнали  евреите та да  продължим  с руснаците? 
И кой ще  остане, милите ми  маймунки по площадчета?  Кой ще  ви плаща  дрогичките  и биричките? Трактора?

Я  има  я  няма  няколко  милиона  пенсии ще  ви  гледкат, защото  де  що  има  читаво  и  младо  ще се засили да се  изнесе  навън.
(апропо - това  е  аксиома,  когато в една  държава няма  стабилна политическа  основа,  хората  бягат).

"За тези, които насаждат омраза между хората живеещи в нашето мило Отечество, било на етническа или верска основа, с цел докато се избивате по-между си, те да трупат богатства, наказанието е Смърт, смърт и пак смърт. "


Васил Левски
1873 г.





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vladoangelov - ...
29.09.2011 23:57
Съгласен.

Само дето проблема е, че на никой никога не му е пукало за мъртвото момче. Всичко беше просто маймунски расизъм... от самото начало. И още не е свършило. Дано не са наложи да живеем с последиците.
цитирай
2. minavam - Съгласен. Само дето проблема е, че ...
30.09.2011 00:04
vladoangelov написа:
Съгласен.

Само дето проблема е, че на никой никога не му е пукало за мъртвото момче. Всичко беше просто маймунски расизъм... от самото начало. И още не е свършило. Дано не са наложи да живеем с последиците.



Не съм съгласна че на никой не му пука за момчето. Семейството ми е потресено от тази трагедия. Но отприщим ли гражданска война аз, като човек, чиито близки са преживели една гражданска, не искам да ми се случи пред очите. Утре моят съпруг леко мургав ще бъде объркан от агитките с ром и пребит, и банда фиркани келеши ще ме оставят вдовица за да си начеши крастата за насилие пореден пубер.
Утре ще отиде моят син на плуване и ще го прибият с тръба щото им се видял много мургав?
Не.
Благодаря.
А колко друсани фенове трябва да измъчват дъщеря ми за да им докаже че е българка?
Насилието е страшно нещо.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: minavam
Категория: Изкуство
Прочетен: 524040
Постинги: 231
Коментари: 693
Гласове: 2114