Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
14.05.2010 13:49 - За майките, които се страхуват от кучето
Автор: minavam Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1667 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 15.05.2010 09:25


Започна  от  темата в кучешки форум, където кучкарите се възмущаваха от майките.
За мен няма нищо по-логично и по-правилно една майка да се  зъби на  кучкарите дори когато  кучето  им е на повод и с намордник. Имат право, бих се  изненадала  ако  нямат  този инстинкт, въпреки че го  упражняват  истерично на моменти.

А сега въпрос: оставете ги  медиите и  така  обожавани  от  нашите  СМИ скандали, вие лично самите  колко  пъти сте пострадали от ухапване? Аз бях хапана не ведныж, дъщеря ми също, и винаги  това е било провоцирано от неправилното ми поведение.

Няколко съвета към майките:
- не пищете  истерично и не викайте. Жените имаме  висок  глас, даже такива  с алтов глас като мен. Съвземете се: най-често летяща към вас глутница не се интересува от вас и  с писъците си само ще  привлечете вниманието  й. Бездомниците в повечето случаи се страхуват от  мъже, забелязахте ли? Ще ми  се смеете, но  това  е защото  мъжете им говорят с басов глас.
Сега говорим за стопанисвани  кучета, чипирани и  регистрирани. Моля ви, не пищете и не цвилете,по този начин  плашете кучето, стопанина  и детето.

- не се шашкайте от  куче на повод или без повод ако  виждате стопанина. Махнете с ръка на стопанина и помолете да  си  хване  кучето, защото сте притеснена. Повечето от нас сме любезни.

- не си  изкарвайте  горчилката си на мен за  кучешките  изпражнения, само защото не знаете  че  аз почиствам след кучето си.  Не слагайте всичките  кучкари под един знаменател само защото песа на мутрата в съседния  апартамент лае вече  цялата година. Нито съм ви съсед, нето съм мутра, нито кучето ми лае. Моля ви, просто не си го  изкарвайте на мен. Презумпция на невиновност.

- когато предлагам(не набутвам, а предлагам и разрешавам) на  детето  ви  да докосне кучето ми, не се шашкайте с писъците "Ще те ухапе!". Да, знам, че не сте  длъжна да  ми знаете кучето, просто не истерясвайте, моля ви, и  не  говорете на детето си че  кучето  задължително ще го  ухапе. "Не разрешавам" - е по-мъдро, "не разрешавам" - ми се струва по-адекватно, отколкото прогнозата за  ухапване, с което сте наплашени.
 Поради истериите в  СМИ

- не сте  длъжни да  обичате кучето ми. Не съм  длъжна да  обичам децата  ви.  Но  можем да се съществуваме в пълна  хармония.
Мир?
image



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - Мир,
14.05.2010 15:57
разбира се
цитирай
2. minavam - Харесвам майките, та нали съм една ...
14.05.2010 16:59
Харесвам майките, та нали съм една от тях:-)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: minavam
Категория: Изкуство
Прочетен: 525707
Постинги: 231
Коментари: 693
Гласове: 2114