Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
23.08.2009 15:53 - Детска му логика
Автор: minavam Категория: Лични дневници   
Прочетен: 834 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 16.09.2009 15:57


Спирам на  светофара с колелото,  току  що  приключих с  интензивното си каране  продължило час  и половина. Бях  с нов  комплект  за колоездене, очила, ръкавици  без  пръсти,  кърпа на  главата да не ми  шурне  кръв  от носа  в този  пек, наръкавник  за  ай-пода и  слушалки  в  ушите. Спирам  музиката,  вадя  шишето  с водата,  потна-мръсна-запъхтяна и  напълно  щастлива съм,  ендорфин - хормона на щастието - се  произвежда  в организма  когато  спортуваш. До мен  спира  млада  майка  с  момче на  около  три годинки.
- Какъв  красив  чичо - очаровано  с трепет  въздиша момчето, прави  пауза и  озадачено  уточнява - С  цици.

Майката изписка нещо,  грабна  хлапето и  изчезна в неизвестно направление със скоростта на  ракета  тип  "Земя-Земя".

Светна  зеленото,  тръгнах  аз и като  всеки  нормален  чичо с  цици от  лудото  цвилене  трябваше да спирам на  всеки  десет метра, за да не  ужасявам  озадачените  минувачи. Истерично  хилещата  се лелка  с колело - не е  гледка  за  всеки.  Вкъщи  се  огледах  по-внимателно. Не,  освен  екипа  за колоездене   нищо не  издаваше  мъжко  у мен,  жена  съм  от  всякъде, слава  Богу.
Благодарение на тази  реплика  обаче се позагледах в  другите  колоездачи и  разбрах  че повечето  неща  от  екипировката наистина  ги  притежават  мъжете. Тъй че  има  някаква  логика  в  това, което  каза  детето.

С  любов,
Вашият  чичо с  цици.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: minavam
Категория: Изкуство
Прочетен: 521939
Постинги: 231
Коментари: 693
Гласове: 2114