Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
07.01.2009 13:47 - Нещо от което се страхувам...
Автор: minavam Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5180 Коментари: 26 Гласове:
0

Последна промяна: 07.01.2009 14:17


Пиша си с  кучкари от цял свят. С ветеринари,  инструктори, граничари, професионални  развъдчици. Днес сутринта прочетох случката,  описана от  ветеринарен лекар в Израел. В клиниката  им докараха  разкъсано на  две  от  взрива тяло на  овчарка: човек от  палестинската страна тръгнал към  група  израелци. На  войника с кучето  този  човек му се сторил подозрителен, той дал команда, кучето  скочило върху  човека - и двамата са  загинали на място от  взрива. Оказа се  че  въпросният човек бил накичен  с бомби като  коледна  елха.
Господи,  страх ме е за далечните ми  виртуални познати, около  които  стават подобни неща. Само да няма  война,  майната  й на кризата,  газта и  сие. Само да не  помирисваме никога  от  този  ужас.

За тези, които продължават да не разбират - ето ви  и вица на деня:
Какво става  в кафенето,  ако  в чаша с кафе  попадне  муха?
Италянеца - излива  кафето на  пода и гневно  напуска кафенето.
Французина - изважда мухата,  изпива кафето.
Китаеца -  излива кафето,  изяжда  мухата.
Руснака - мълчаливо си  изпива  кафето  заедно с  мухата.
Израелеца - продава кафето на  французина,  мухата - на  китаеца, купува си друго  кафе, с останалите пари майстори  устройство, защитаващо чашите с кафето  от  падащите  мухи. 
Палестинеца - обвинява  израелеца че му  е подхвърлил  мухата в кафето, протестира срещу  агресията  пред  ООН, получава  заем от  ЕС за  да си купи  друго  кафе, получените пари ги  използва  за да закупи достатъчно  експлозив, след това се самовзривява в кафенето, където  италянеца, французина, китаеца и руснака  убеждават  израелеца да се откаже  от кафето си в ползата на  горкия палестинец.

... не знам защо, но хич не ми е  смешно.





Гласувай:
0



1. minavam - 1. keymaker
07.01.2009 15:20
не се засягай, но този клип го видях отдавна. Не ми направи впечатление - защото за мен това е почти всекидневие, и за да знам как реагират бездомниците един спрямо друг не ми трябват английските клипчета. такива истории мога да ти разкажа без брой.
ЧНГ на патерици.
цитирай
2. benra - страшно
07.01.2009 15:21
е, ужасно и страшно...
цитирай
3. minavam - Бени
07.01.2009 15:23
Да не дава Господ. Има един дългуч дето ми е син... Там в момента срещу подготвените терористи тръгват едни дългучи на по 18-20. А "световното мнение" точи лиги и сополи. мамка му...
цитирай
4. benra - световното мнение...
07.01.2009 17:48
какво да ти кажа-мнение отстрани. Деца се избиват от десетилетия за една кауза, чието разрешение не виждам.А толкова просто изглежда.
Днес четох някаква статия през нечие рамо как 70 000 иракски студента се готвят за камикадзета.70 000 - представяш ли си
цитирай
5. minavam - 5. benra
07.01.2009 18:49
те само в Ирак са толкова, а колко са онези, които ще отидат да разстрелват първолачета като в онова училище в Беслан? Хората, оправдаващи тероризма, за мен са идентични с тези които снабдяват терористите с оръжие. Безразличието е страшно нещо...
цитирай
6. eleonoraknyazheva - А светът
07.01.2009 20:24
е предпазлив и си трае, защото ако тръгнат да се вадят кирливи ризи, ще замирише и мръсното бельо на тези, които наливат пари във въоръжаването на двете воюващи страни.
цитирай
7. minavam - 7. eleonoraknyazheva
07.01.2009 20:42
точнотова обяснявам и аз - това е страхотен пазар за оръжие, тази война е изгодна на/за някой, така че стига глупости относно "ох-ах, горките араби - гадните евреи".
цитирай
8. krotalka - След сношния ти постинг
07.01.2009 23:06
се позамислих доста.От къде палестинците се снабдяват с оръжие? Кой печели от тази война? Във всеки случай това не са израелците! Защо всички големи западни сили, само размахват заканително пръст, но не правят нищо за прекратяване на конфликта? Това е конфликт, който продължава вече много години.
Явно това е изгодно на някой! Не само на търговците на оръжие! Интересите са много по-дълбоки, от това което виждаме на повърхноста...
цитирай
9. minavam - 9. krotalka
07.01.2009 23:43
точно това написах в постинга си от 3-ти януари. шибано почна тази година - с война.
"Я малко спрете с това кудкудякане и помислете - щом тази война е продължила толкова години, значи е изгодна на някой, дето не пита нито мен, нито вас, нито ООН, нито Израел, нито Палестина, нито самите терористи.
Там в момента тиктака пишкомера, та за лош късмет на Газата някои органи сочат на шест-и-половина.
Политика, господа."

хайде защо не им дръпнаха кранчето на палестинците като им спрат газ-ток-вода?
Защото доставчика на газ-ток-вода е заинтересуван, мей би.
цитирай
10. krotalka - Пропуснала съм го!
08.01.2009 11:24
Сега го прочетох. Да така е, както го пишеш. всички сме кукли на конци. Разиграват ни и искат да не мислим. Само да действаме така, както на ТЯХ(не знам кои) им е изгодно....
цитирай
11. minavam - 11. Кроталка
08.01.2009 11:40
Сега израелците пак ще спрат военните действия, защото "общественото мнение" така иска. И шахидите ще продължат да се самовзривяват по спирките им. Омагьосан кръг, това няма край... Само защото някой някъде трябва да пласира оръжията си.
цитирай
12. lililota - hm
15.01.2009 17:37
dori i da pisha na latinica, pone znam kak se pishe italianec i koga se izpolzvat pylen i nepylen chlen...
цитирай
13. minavam - а освен това какво знаеш?Това е ...
15.01.2009 20:37
13. lililota - hm
17:37 dori i da pisha na latinica, pone znam kak se pishe italianec i koga se izpolzvat pylen i nepylen chlen...

а освен това какво знаеш?
Това е разликата между теб и мен: ти с анонимният драпате да преговаряте с мен, а аз с вас - никак даже.
Ето това ни дели, мило мое глупаче: аз съм мислеща и създаваща, а ти си викач и палячо)))
цитирай
14. lililota - Mnogo byrzo se iznervyash:)
16.01.2009 09:47
Ti dori ne znaesh koya sym az:) Vyprosniat chovek ti otgovori mnogo dobre. I vmesto da obizhdash - opravi si greshkite.
цитирай
15. minavam - 15. lililota - Mnogo byrzo se izn...
16.01.2009 10:58
15. lililota - Mnogo byrzo se iznervyash:)
09:47 Ti dori ne znaesh koya sym az:) Vyprosniat chovek ti otgovori mnogo dobre. I vmesto da obizhdash - opravi si greshkite.

Ако си оправя правописните грешки няма да има за какво да се заяждаш в уютното ми блоГче:-)) Изнервянето, мила, го оставям за реала, например се нервя за това как синът ми ще се прибира от училището в центъра покрай фиркани и озлобени безделници по площади, които се прикриват с лозунги за да си правят купона. Гледала съм го тоя филм, неведнъж. Припомни си "Кой не скача е червен" и подскачащият площад, дето после скачащите ги направиха на маймуни... Онзи човек нищо не ми е казал, той просто си псуваше, така че бъди споко - строителните работници край нас и по-пиперливи думи знаят, не ми прави впечатление. Не знам коя си и не искам да знам, защото човек, който не умее да води смислен разговор по същество не ме интересува. Но ти това няма как да го разбереш, не се обиждай:-))
цитирай
16. lililota - Az ne iskam da se zayazhdam
16.01.2009 15:29
Prosto iskah da vidya koj mi pravi zabelezhki, che ne pisha na kirilica i ne se styrpyah da ne izpolzvam sluchaya, sorry:)
neka ti pripomnya kakvo ti kazaha:
посерковците по площадите всъщност се опитват да направят така, че следващото правителство, което дойде на власт, да създаде в Бг условия, позволяващи ВКЛЮЧИТЕЛНО И НА ТВОЯТА фирма да просперира. Днес си създала още едно работно място, осигурила си още един човек - браво, искрено го казвам - браво! Обаче може би.... само може би.... ако сегашното правителство си вършеше работата, за която е назначено, днес щеше да си създала примерно 3 работни места? Затова са по площадите "посерковците" - за да не смятаме за чудо невиждано разкриването на още едно работно място в Бг.
pyrvo se postrai da razberesh kyde e problemyt v BG, a posle nalitai na boi - makar i samo forumen.
v izkazvaniata opredeleno si po-golyama huliganka ot men, taka che e smeshno da me obvinyavash v nasilie:)
цитирай
17. minavam - 17. lililota
16.01.2009 16:31
Аз съм хулиганка с дълъг стаж и такива ефирни създания като теб не може да се мерят с мен - проумей го. Също така и анонимковци - платени провокатори, както и анонимковци със стаден рефлекс, които ги подкрепят. Умните хора са го разбрали отдавна. И тук не става дума за това да си комунист или не: защото не съм комунист, костовист и друг някакъв тям ...ист. А също така не съм безделник, който се опитва да гребе кестените от огъня с чужди ръце. Точно това става в момента и точно това се опита да покаже Gor в приказката си. Който е разбрал - разбрал.

Един пример от реалния живот, барем ме разбереш накрая: до нас има едно магазинче, около него са оставили тревна площ. Тревната площ бе меко казано осрана и опикана от хората и кучета. Същите тези хора, които пикаеха там и позволяваха на кучетата си да се изхождат точно под нечий прозорец, цъкаха с език:”Ц-ц-ц-ц, що за държава сме”. Появи се една жена - взе магазинчето под наем и от осраната тревна площ направи градинка. Градинка ти казвам, та приказна: разчисти, махна лайната, сложи една табелка написана с химикал "Моля, извеждайте си кучета другаде", измисли едно кошче за боклук монтирано до пейката, прекопа тревната площ и започна да засажда цветя, боцна в земята две-три плачещи върби. Жената. Си. Вършеше. Работа. Правителството ли бе виновно, че са осрали градината живущите в блока?

И погледни под кой точно постинг си извезала гневните си упреци за моят кривопис. Няма да го разбереш, и никой, който не го е помирисвал няма да го проумее. Достатъчно съм възрастна и патила за да не изпадам във възторг когато деца-купонджии по площадите ми говорят за правителство, зарадвани от факта че може да понатупат тук-таме някой полицай. З авас е купон, а после след купона. После? На банда невръстни идиоти са им платили, вие ще ми говорите за „правителството е виновно”. Отворете някое работно място, свършете някаква работа. Не щете. Обяснимо е – защото това е по-трудно.
цитирай
18. lililota - Pak ti kazvam, ne me poznavash, ne ...
16.01.2009 17:28
Pak ti kazvam, ne me poznavash, ne znaesh koya sym. Ne znaesh chistya li gradinki, drusam li se, rabotya li, kolko sym "efirna" i t.n. Nisto ne znaesh. Obache sydish. Kolkoto do onzi posting - toi e veren sam za sebe si. V BG realnostta obache, v koyato na svestnite hora ne im se dava pyt, a vlastvat izrodite, tazi prikazka zvuchi po-skoro kato "preklonenata glavica". zatova ne go odobryavam az.
цитирай
19. minavam - 19. lililota
16.01.2009 18:33
Аз не държа да те познавам. Щастливо омъжена съм и съм хетеросексуална, мерси, не ми трябва "опознаване" на някой в чата или блога. щом така милееш за България и си такъв върл патриот можеш поне да пишеш на кирилица. Но или не можеш (защото си в чужбина и ти домързя да си мръднеш пръста за да си свалиш кирилицата от нета, тогава не ме интерлесуваш, щото не си тази която ще си изпати от лайната тук) или не искаш (което пак ме връща на темата - първо направи нещо, пък после го съсипвай), но ми развиваш истерии относно несвършената си работа. Не, не те съдя - съгласих се с Gor и нарекох онези на площадите "Викачи, палячовци и безделници". Всеки твой отговор просто подтвърждава че съм права:-))) Ти, като личност, не ме интересуваш, зад сиропираният ти ник може да се крие мъж-неудачник или червена бабичка - това също не ме интересе. Ти искаш да говориш с мен защото скучаеш. А аз с теб - не:-) Мога ли да те помоля да почнеш да развиваш гениалните си идеи в някой друг мой постинг? Не ми се иска изкуствено да влизам в "горещи теми" - предпочитам да отворя още едно работно място:-))
цитирай
20. lililota - momiche
16.01.2009 18:56
kakvato iskash ti bydi. obache pishesh li blog - ne e losho da si malko po-gramotna. vsystnost tova e edinstvenoto, koeto iskah da ti kaja. Izvini me, che te naranih. No si go izprosi. Prosto ne mojesh da pishesh италянец i da imash pretencii spryamo drugite. Dosta e smeshno.
цитирай
21. minavam - 21. lililota
16.01.2009 19:15
Нека съм смешна и неграмотна, нали аз плащам заплатите на такива като теб:-) Надявам се да го преживееш:-) наранената тук явно не съм аз, защото нищо смислено от теб така и не прочетох освен личната детинска обида че ти говорих за латиницата:-))) Мило, като не умееш да се правиш на провокатор или трол - не се захващай. Разширявай си кръгозора, щото пишеш по-необосновано и от най-голямото ми дете:-)))Ето, видя кой ти прави забележката, и какво смислено каза? Нищо. Те и кварталните алкохолици така псуват добре облечени жени или мъжете с хубави коли: не им се бачка, искат да си изкарат яда си за собствен жалък живот върху накой. Вместо да спрат да се самоунищожават и да си надигнат задника за да свършат нещо - псуват, нападат, обиждат. манталитет на неудачник. Ти си с този манталитет. Не говориш - дръвчиш се. Нямаш доводи и аргументи, само детинско перчене "Я па да видя коя е тая дето е така надута, аааааа.... ми и тя пише с грешки, дръж я!"
:-) а по същество - кръгла нула си в разговора. Нищо не каза. Дори когато цитира мнението на човека, с когото си съгласна и го опровергах - ти пак нищо смислено не каза освен "не ме познаваш" и "пишеш с грешки". Скука.
цитирай
22. lililota - Mila jeno, tochno si misleh, che ako ...
18.01.2009 23:17
Mila jeno, tochno si misleh, che ako prodyljish da se zajazhdash, ste te popitam i oste nesto: Na kolko osiguryavash ti rabotnicite, za koito tolkova se fukash, che zavisyat ot teb?
Zastoto az ne sym srestnala v jivota si edin bylgarski chesten rabotodatel, kojto plasta vsichki danyci na horata, koito osiguryava. Zatova i veche ne rabotya za bylgari.
Ako si plastash vsichki danyci, ste preglytna nyakak fakta, che si negramotna.
цитирай
23. minavam - мило мое момиче, ти не си срещала ...
18.01.2009 23:25
мило мое момиче, ти не си срещала данъкоплатец, даващ премии и тринайсти заплати, който ти точно с твоите викачи искаш да съсипеш. Само щото не си такъв данъкоплатец и работодател. Та ти не правиш нищо и обкръжението ти е същото. Апропо, като се връщаш от площадите купуваш ли си папкане, дребна? Отговора за теб е тук, ако можеш да четеш, вместо да скачаш по площадите:
http://minavam.blog.bg/viewpost.php?id=278569

Чети. Мисли. Образовай се.
АОз съм тази, която работи от 15 години без да съм дала лев рушвет. Не съм крила данъци, не съм лъгала социалните. И ти ще ми се изкензаш на труда щото не ти се учи? Симпатяга. Забравих да кажа - не крия доходите и не се укривам от данъците, това че ти не си срещала нещо си там - това не говори добре за теб. Сменяй околната среда, дете. Вие, неработещите палячовци и много грамотните, винаги. лъжите. срещу. нас. работещите. Безделници сте. Създайте нещо, пък после злобейте.
цитирай
24. lililota - Приказка за Мравката
19.01.2009 00:38
В един хубав, слънчев ден, както всеки божи ден, Мравчо си носел пшеничено зърно към хамбара на мравуняка. Голям, червен, партиен Търтей, като видял това от високо, казал: “Без вещо стопанско ръководство този Мравчо нищо няма да прави”! И назначил за стопански ръководител на Мравчо, Осата. Осата, като се запознала с работата, казала: “Аз не мога хем да ръководя Мравчо, хем да провеждам идеологическото му възпитание” и назначила Търтей-партиен секретар по идеологическите въпроси, към себе си, за това. Търтеят-партиен секретар, като се запознал с работата, казал: “Аз не мога хем да обучавам ежедневно идеологически Мравчо, хем да му следя ежедневно и намеренията и помислите”. Назначили за това Муха-лайнарка, която като агент-доносник, прелитайки от лайно на лайно, да следи и докладва всяка стъпка, действие и помисли на Мравчо, докато носел зърно към хамбара. Мухата-лайнарка, като се запознала с работата, казала: “Аз не мога едновременно хем да следя Мравчо, хем да контролирам и трудовия му процес”. Назначили за това торния Бръмбар. След като се запознал с трудовите си задължения, торният Бръмбар казал: “Аз не мога хем да контролирам трудовия процес на Мравчо, хем да водя счетоводство, хем да пиша и отчети за това до Вас”. Тогава решили и назначили Паяка за счетоводител-отчетник. Паякът, като се запознал с работата, казал: “Аз не мога да водя счетоводство, да пиша отчети и едновременно с това и да планирам и трудовия процес на Мравчо”. Назначили Щуреца за плановик. Мравчо мъкнел, през цялото това време, ежедневно зърно и хамбарът се напълнил догоре. Осата-стопански ръководител тогава събрала цялото партийно и стопанско ръководство и казала: “Нещата отиват към зле. Чуствително спада производителността на труда на Мравчо”! Търтеят-партиен секретар казал: “Идеологически Мравчо вече не е същият”! Мухата-лайнарка, агент и доносник, казала: “Аз отдавна имах такива съмнения и Ви информирах за това”! Решили да привлекат Бухала, от другата идеологическа система, като външен консултант, за решаването на проблема. Той казал точно и ясно: “Нужна е промяна на системата и съкращаване на излишния персонал”! Събрало се партийното и стопанско ръководство и решило да извърши дадените от Бухала предписания: Първо, съкратили незабавно Мравчо! После, сменили незабавно и системата като: Осата-стопански ръководител, Търтеят-партиен секретар и Мухата-лайнарка, техен агент и доносник, изнесли и продали всичкото събрано от Мравчо в хамбара зърно в чужбина. Внесли получените пари от това по личните си сметки, пак в чужбина. Купили си там цветущи имения и си заживели богато и щастливо. Много били благодарни на съветите на Бухала-идеологически противник, външен консултант!!! Мравчо, останал на улицата след съкращаването на персонала и досега живее до една кофа за боклук! Спи дълбок, летаргичен сън!? Пробужда се от време на време, протяга се лениво и чака някой “външен консултант” да дойде и да му оправи незавидното положение, в което се намира и да му даде някоя благотворителна трохичка хляб по празниците, за да не умре от глад!?
Какви са поуките от приказката:
1. Не позволявай Оси, Търтей и Мухи да ти ограбват труда и зърното безнаказано!
2. Вземи дебела, здрава сламка и им счупи крадливите криле и то сега и веднага! Не оставяй това за после, във времето!
3. Намери начин да си върнеш поне част от парите от откраднатото ти зърно и да вкараш крадците в кошера-затвор за това!
4. Не чакай някой друг, “външен консултант”, да ти свърши тази работа, ами сам си я свърши!
5. Довери се и се обедини с торния Бръмбар, Паяка и Щуреца. Те също са ограбени и ограбвани като теб!
6. Свърши това сега и веднага! Иначе си обречен на жалко съществуване и то не само ти, но и твоето бъдещо поколение!
7. Отстоявай непрекъснато правото си на достойно заплащане на труда и справедлив, нормален и достоен живот за теб и твоето поколение!
цитирай
25. minavam - изкуствено ли се опитваш да вкараш темата в горещи?
19.01.2009 00:44
ти платен провокатор ли си или безплатен?
цитирай
26. lililota - syvsem si obyrkala filma
19.01.2009 09:50
vlez pone malko v chas :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: minavam
Категория: Изкуство
Прочетен: 525520
Постинги: 231
Коментари: 693
Гласове: 2114