Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
31.08.2008 20:33 - Дайте помощ, не акъл.
Автор: minavam Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1789 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 31.08.2008 21:54


Върнах се  от разходката  с кучето-водач от  училището на слепите, получила куп препоръки от  хората, които  са  гледали  кучета си на верига в  двора. Обожавам  тези улични  съвети:-) Много научих от  тях:-)
Например :
- не трябва да  позволявам  на децата  да се радват на кучето  и то на тях да  се радва също  - това е престъпно,  кучето трябва да  е страшно,  хапещо и  агресивно. 
- оставете го да  си  яде  от земята,  ще  му мине  до  една годинка.
- не  го приучавайте към  намордник: намордника се слага  само на  агресивните  кучета.
- защо го  мъчите  с тези  команди,  та то е бебе!
- я не го  спирайте  да скача  по хората и  да слага  предните  си  мръсни  лапи по  чистите  им  панталони!  то е толкова  сладко.
- то не хапе,  то  си  играе.

Мили  мои  кучезащиници,  вземете  си  по  едно  помиярче  у вас,  измийте  го,  изкъпете,  възпитайте,  вакцинирайте,  обезпаразитете и  тогава  ми  давайте  акъл. Когато(ако)  го  направите -  пак ще  говорим.

Десетте молби на кучето водач

  1. Моля, не ме галете, защото това отвлича вниманието ми от моята отговорна работа.
  2. Моля, не ме викайте при себе си, защото трябва да бъда неотлъчно до моя стопанин.
  3. Моля, помагайте ми само чрез говор, защото вашето докосване ме обърква.
  4. Моля, като сме на светофар, съобщете на моя стопанин, когато се появи зелената светлина, защото аз не различавам цветовете.
  5. Моля, съобщете на моя стопанин кои трамваи или тролеи спират в момента, защото аз не мога да чета.
  6. Моля, освободете ни пътя, за да стигнем по-бързо и по-сигурно до нашата цел.
  7. Моля, задръжте при себе си вашия домашен любимец, защото, когато съм на работа, нямам време за игри.
  8. Моля, не ме плашете и стряскайте.
  9. Моля, спазвайте правилника за движение, за да не застрашавате нас и самите себе си.
  10. Моля, не се плашете от мен. Можете да ме познаете по специалния повод, който нося на гърба си.

http://www.e4p-bg.com/



Тагове:   Дайте,   акъл,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. meduza - Аз си имам такова в къщи. Невероятен ...
31.08.2008 21:13
Аз си имам такова в къщи.Невероятен приятел .Такава любов , освен от майка си, от друг не можеш да усетиш.
цитирай
2. minavam - meduza
31.08.2008 21:16
тук става въпрос за малко по-специфичен проблем. За куче - водач на слепите.
цитирай
3. meduza - благородно животно
31.08.2008 21:33
като знам как хората се подиграват на недъзите на другите.Пфу....Но имаш право , за друго става дума.Поздрави!
цитирай
4. meduza - благородно животно
31.08.2008 21:33
като знам как хората се подиграват на недъзите на другите.Пфу....Но имаш право , за друго става дума.Поздрави!
цитирай
5. minavam - медуза
31.08.2008 21:36
meduza
Българското общество изненадващо добре приема в някои моменти хората с увреждания. Има ги тези гадни моменти с децата от Могилино, но ги има и игри между здравите деца и децата с уврежданията.
цитирай
6. zaw12929 - Знам такъв израз
31.08.2008 22:12
Не ми давай акъл. пари ( в смисул на помощ) ми дай
Имам си куче и котак
Да се смея ли, като виждам хора -къщите им пълни с мишки и съсели, но...се гнусят оъ котки или да се ужасявам
Има народно поверие, че инвалидът е белязан оъ Бога. Трябва да внимаваме, за да не допуснем същото и да сме милостиви към белязаните
Вече като европейци ставаме по уважителни един към друг и към животните.
Кака ми ослепя напълно, долато се лекувала по баби да задържи бременността и се справяше успешно . Аз до нея разбирах, колко ужасно е да си сляп и колко различен и напрегнат е животът и.
Пазете си здеавето! Желая Ви щастие
Полечен посринг
цитирай
7. minavam - zaw12929
31.08.2008 22:17
никой от нас не е застрахован от ослепяване. Аз не харесвам думата "инвалид" - тази дума означава невалиден човек. Никой от нас не е застрахован от ослепяване, и това нещастие няма да го направи невалиден, извън обществото - вече не сме диваци, където осакатен човек автоматично ставаше изгой.
цитирай
8. benra - наистина
01.09.2008 16:24
ли взе куче-водач!?Шапка ти свалям.
Дъщеря ми ме беше подлудила, но аз точно това й обясних-тези кучета не са играчки и изискват специално обучение и специфични грижи.
цитирай
9. minavam - наистина
01.09.2008 16:43
Никаква играчка не е това - много труд и непрекъснати тренировки. донякъде ми е приятно да съм част от това - винаги съм обичала да възпитавам кучета и ми се е отдавало. но и е много ангажиращо.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: minavam
Категория: Изкуство
Прочетен: 524152
Постинги: 231
Коментари: 693
Гласове: 2114