Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
27.08.2008 21:22 - Планирам.
Автор: minavam Категория: Лични дневници   
Прочетен: 874 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 27.08.2008 21:25


Я  малко  да  отскоча  до  Москва. Там приятелите ме  чакат,  а аз  си  губя  времето в  прашният  август. 
Уморена съм  от изкривяването на  гръбнака пред  монитора,  офисният  плазмоид  бавно наводни  работните  места  след отпуската и  мога - искам - да  отсвиря  всичките  ми  задължения. 
Аз всъщност не го  обичам  този  град, макар че  донякъде  го познавам благодарение на  приятелите ми. Харесвам  неговите  църкви,  улици и  неподправена  хулиганска  физиономия на плезенето  му сутрин рано. Въпреки че  е стар, този  град  умее  да се държи като  хлапе.  Това ми  допада. Ще  кацна на международния  терминал,  ще ме посрещнат  с викове,  гушване и  плясване по ръце и  барабар с  багажа  ще  отидем в избраната от  приятелите  ми  кръчма. След като  се скарат при кого ще  нощувам  мятаме  куфара и  заминаваме  на нощна  разходка,  дълбоко  натикали  ръцете си  в  джобовете - защото  искам да  отида  там през  късната  есен и  ще  е студено. Ще се  шляем  до  зори,  а после  ще ме закарат някъде ТАМ. ТАМ мирише  на дървени  къщи, носталгия, детски  смях и  малко разврат. Ще  извадят  китарите и  ще  се почне  от  Окуджава,  през Розенбаум и  Никитини та  чак  до  Висоцки. 
Канят ме,  чакат  ме,  викат  ми "Ела"... 
Ела,  идвай.
А  аз си  седя  тука  и се  занимавам с изкривяването на гръбнака и чиста  загуба на време.



Тагове:   Планирам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - Отивай!
28.08.2008 09:31
Не съм била в Москва.Тези дне четох за онази-съвременната, модерна Москва в NG и трябва да ти кажа, че интересът ми стана още по-голям.
А ти имаш и по-голям довод-очакващи приятели и изкривен гръбнак плюс лято в прашна София...Марш към Москва!
цитирай
2. minavam - Имам нужда
28.08.2008 12:14
от ударна доза приятелски лица. години наред съм го правила - мятах се в самолета в петък и се връщах в неделя-понеделник. Крайно време е да го направя пак.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: minavam
Категория: Изкуство
Прочетен: 521853
Постинги: 231
Коментари: 693
Гласове: 2114