Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
30.05.2019 11:44 - ... и така всяка сутрин
Автор: minavam Категория: Изкуство   
Прочетен: 362 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Пощата и ФБ са пълни с най-абсурдни предложения. Не, благодаря не искам уголемяване на пениса, мерси. Не се интересувам от аюрведа и акупунктура, вашия гуру не ми е нужен. Не, не ми трябва уред за варене на яйца, нито на 7 бройки нито на 14. Я, отново предлагат мултикукър. Не ми е нужен мултикукър, кухнята ми е малка, майка ми има мултикукър на село, но тя там за кухня има отделна къщичка с камина, микровълнова, газова печка с фурна, абсорбатор и три дивана край огромна маса, може да си го позволи. А аз този мултикукър къде да си го завра? Още съм благодарна че от микровълновата се отървах. "Купете си почивка, вземете кредит" - не искам. Мултикукър, пак ли си ти бе? Искаш ли кредит? А уред за варене на яйца? Не щеш? Ходи си гладен и без почивка тогава. "Курсове за това как да станем успешни" - това пък ново двайсе. Мче аз съм си много успешна даже: не желая кредити, значи не съм го закъсала. "Само сега, вземи пакет отстъпки" - а не, безплатно сирене е само в капана за мишки, още повече че рокли имам, вашите не ми трябват, дори с отстъпки. "Вие сте в депресия и ви трябва психолог" - тия са вече прекалили, за моята депресия ми трябва бутилка хубаво розе, ще ми излезе по-евтино от посещение при психолог всяка седмица докато не ми свършат парите за 1 година напред. И ефекта ще е същия - нищо не разбрах и къде са ми парите? Я, пак мултикукър. Мултикукър, бе ти така често ми се появяваш на екрана, че май вече имаме с теб тайна астрална връзка, чини ми се. Искаш ли психолог? А удължаване на пениса? Не щеш. Ходи си тогава самотен и неразбран, без личен живот. Линк към дискусия, в дискусията направо война как да направим окрошка (студена лятна руска супа, аналог на нашия таратор) с кефир като основа или с квас. Мдам, много сериозна дилема... А тези тук крещят че има открита вода на Марс. Я бре, те в Африка вода не могат да донесат, на Марс я били открили. И защо го виждам в лентата си? Уморих се да трия рекламите и линкове. "Ела при нас и ще те научим как да общуваш с хората, нашия семинар бла-бла-бла с преподавател бла-бла-бла". Този народ е тотално изтрещял - с хората се общува много простичко: пишеш няколко реда от рода на "Как си, що си" а на приятелите просто им се обаждаш "Хей, здрасти, просто исках да те чуя". И пак мултикукър. Слушай, трия я тая реклама за десети път, ти не разбра ли че няма да те купя? Искаш ли тренинг и коучинг "Как да общуваш с хората?". А на Марс да ходиш за водата? Не щеш. Ей за това никой не те иска.
А тук пък какво става? Тия пък се хилят на рекламата на презервативи Дюрекс, и се подиграват/съчувстват на някакъв си уж Георги, че имал сифилис. Гледах я тази реклама още когато имах телевизия по руски канал, момчето беше същото но там се казваше Руслан. Сега пък отново уред за варене на яйца, явно успях да блокирам мултикукъра окончателно и от готварската армия ми пратиха този уред, да видят дали няма да склоня да купя нещо.
Слушай, уред за варене на яйца, искаш ли презервативи Дюрекс, уголемяване на пениса, гуру по аюрведа, психолог, бърз кредит за почивка и семинар как да общуваш с хората?
Не щеш. То и аз не ща, ама ми го предлагат всеки ден.


Тагове:   изкуство,   проза,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: minavam
Категория: Изкуство
Прочетен: 525497
Постинги: 231
Коментари: 693
Гласове: 2114