Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
24.05.2017 12:14 - Въпроси
Автор: minavam Категория: Изкуство   
Прочетен: 1144 Коментари: 0 Гласове:
1



Мирогледа едно любопитно създание, мирогледа е тегав и личен, и когато си само на разстояние този свят ти изглежда различен. Мама навън, аз избягах отвкъщи за да видя разкошни коне. Нищо че времето пак ще се мръщи, тайно да пипна поне или грива, или разкошна опашка, или лъскав и дишащ хълбок. Мамо, на осем съм, няма пък страшно, и ще порасна, дай срок. Мама на работа, аз съм на десет, уча се да летя, и през прозореца скачам, ръцете като крилете въртя. Мамо, на десет съм, аз съм голяма, хич вече не ме боли. Не полетях, чуваш ли ме , мамо? Това е най-гадно, нали? Аз съм на двайсет, далече в чужбина, удрям го на живот. Не се обаждам, това ще подмина тук и сега и от странното даже озадачено желание да си сама и голяма, мамо, омъжих се, чуваш ли , мамо? Никакво пак внимание! Аз съм на трийсет, в басейна с децата плуването и смях. А пък съседа от махалата влюбил се в мене. Грях! И на четиредест все още мене отвсякъде бива. Мамо, а аз те сънувах снощи... Мамо, дали си щастлива?


Тагове:   поезия,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: minavam
Категория: Изкуство
Прочетен: 525475
Постинги: 231
Коментари: 693
Гласове: 2114