Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
18.05.2009 22:52 - Съставките на избора
Автор: minavam Категория: Изкуство   
Прочетен: 971 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.06.2009 13:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
...пресякох  на червено и  чух  истеричното  бибкане а  след това и  уплашеното:
-
П-тка!!!!
Има  си  хас,  ако   "к-р"   ме  бяха нарекли  щях  бая  да се  посмея.  Пресякох на  червено и  уплаших един  невинен  човек. Пресякох на червено,  трам-пам-пам! Аре  бре,  нали  ми  говорихте  за  биологичните  часовници  дето тик-такат  след  трийсет?!  И какво  ми каза  бившия? Ялова,  а? Мушморок  мамин  сладък... не  , това не  за  бившия,  това  за    положителният тест  от  кръвната проба. 

Бремена  съм.
Здравей, любов моя.  Докосвам  корема си  и се смея  на  глас. Пипам се  по пъпа.  Това  ще ни  е първата   закачка:  Пи-Пам се  По  ПЪ-Па.
Знам че  звучи  идиотско.  Чакай да  кажа на  баща  ти!  ти...  знаеш  ли? Не  ме  интересува  дали  ще  си  момче  или  момиче.  След  трийсетака вече  не си толкова капризен  относно  пола на детето  си.
Слушай,  аз никога няма да  ти  казвам:
- О,  ти си  стара  мома/момък, вече  не можеш  да се  размножиш.
Майка ми на  двайсет  е  родила  батко, след  две години  още  един  батко,  после  още  един.  Имам трима  братя - до  един  идиоти. Батковците  идиоти  са се чифтосали с  толкова  плодовити  жени,  че  ме  взимаха  за  изрод понеже  след  трийсетака нямах  съпруг и  дете.
Галя  си  корема.
Ето  че стигнах  до теб. Нали?

...
- Да, разбира се,  щом  го  искаш - каза  учтивият  мъж отсреща.

...
Знаеш  ли? Мисля  че ще  сме добре  и  без него.  Някак... не  знам...   ако не ни  потърси - значи  е   за  добро. Галя си  корема. И  да  знаеш - ще  те  кръстя  на него.  Момче  или  момиче...  ама той  ти  е баща.



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: minavam
Категория: Изкуство
Прочетен: 521849
Постинги: 231
Коментари: 693
Гласове: 2114