Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
03.12.2008 17:02 - Монополи
Автор: minavam Категория: Изкуство   
Прочетен: 1423 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 04.12.2008 10:18


Като  хвърляш  заровете  винаги  ти се пада някаква  глупост. 
- ... световната криза... и целите ни  авоари... сега и фалит...И сега съм безработен- красивият ми съпруг нервно   кръстосваше стаята.
- Айде без латиноамерикански истерии- помолих го  аз- голям праз, още  един  пореден  фалит. Хич не ни  е за първи път.
- Гадост -  мрачно ме  изгледа  той - това е  повторение на  великата  Депресия  от преди 80 години.
- Свободно на ремък, новобранецо - отвърнах  аз - Обама е  първия  цветнокож президент, сега в момента  се насира  от  напъни   как да  си  оправдае  вота.  И ще напечата  трилиарди. Дишай, скъпи. Дишай. 
- Лемън  бардърс са фалирали - уведоми  ме синът ни.
- Ти  да видиш - приятно  се  изненадох  аз. 
- На какво се радвате?- кисело  вметна   скъпата ми половинка.
- На   фалита - учтиво  обясних  аз -  щом някой  фалира - значи  някой  намазва. 
- Отивам на тренировка -  вечно гладният  ни син  изгълта на крак  порция  мусака и  изчезна  яко  дим.

Пропускате  един ход.  
- Нищо не мога да направя- каза  бизнесменът отсреща- безсилен съм. Фалирал съм и се чуствам  импотентен.
- Да го  еба,  че кой  иска  от теб да правиш каквото и  да е? - отвърнах аз - спри с тези  сълзи и  сополи,  не мога  да дондуркам  един  дърт мъж на коляното си,  имам три деца за тази  цел. Съвземи се.

Влизате в затвора. 
- Патова ситуация - ако продам ще  губя. Ако купя - ще  фалирам. 
- Поне не ти  е скучно.
- Знаеш ли... хората  които  ги мислих   от  20  години за приятели ми  обърнаха  гръб.
- Знам. Заспивай, за  Бога.

Последно хвърляне на зарове.
-  Глей! баси...джакпот.  май ще  издрапаме.
- А  аз какво ти казах? веднага да ме целунеш и да ми се  извиниш задето  толкова вярвах в теб.

Края на  играта.
...и не знам дали  има печеливши.
...не се вижда нищо . Той май  превъзмогна погребението ми. Надживя  фалита си с една  русокоска. Цицеста и  удобна, както  си  му  е редът  за  един  фалирал и  възтановяващ  бизнесмен.

Не се сърдя,  животът ни  е Монополи... само че ме тревожи   онзи рев, дето   всяка  седмица  го слушам  от  онзи  дългуч, който  ми   бе  син.












Тагове:   монополи,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - а не,
03.12.2008 17:16
да ги нямаме такива.Да преработиш края, много шъ тъ замолъ!
цитирай
2. minavam - Ей
03.12.2008 17:18
ти си много жизнерадостен човек.
А аз съм темерут и мизантроп. аре да не си бъркаме ролите:-)
цитирай
3. benra - добро утро,
04.12.2008 11:01
миз-антроп-ке:-)))))
цитирай
4. minavam - дубрютрю:-)) ще гледам да го ком...
04.12.2008 11:04
дубрютрю:-)) ще гледам да го компенсирам с нещо по-светличко така, ти ми действаш разнежващо:-)
цитирай
5. marcusjunius - minavam
04.12.2008 13:35
Супер. Но ти знаеш, че ме кефят тези твои неща.
цитирай
6. minavam - Здрасти, Марк.
04.12.2008 13:38
нямах грам време за интернета, за това сега наваксвам:-)
похвала от теб ми е особено приятна.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: minavam
Категория: Изкуство
Прочетен: 524232
Постинги: 231
Коментари: 693
Гласове: 2114