Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
07.10.2008 22:26 - Полунощ през пълнолуние
Автор: minavam Категория: Изкуство   
Прочетен: 1635 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

На вратата се звънна и подскочих като ощипана. Успах ли се? През прозореца виждах онази светлина, характерна за секунди преди изгрева: когато все още е тъмно, но всеки миг юнското слънце ще изгрее. Ако бях се родила преди векове, щях да кажа че всеки момент зората ще... Отворих вратата и изстинах. Какво по дя... Майка ми бе погребана преди осем години, права и здрава жена, загинала при злополука. Защо се носеше пред входната ми врата в инвалидна количка, невероятно състарена и с по-бяла коса отвсякога - това не го знаех. Вместо цъфтяща и вечно усмихната дама видях плешива глава с празни очи и ръце на скелет. И въпреки това я познах.
- Мама...
- Махай се, махай се оттук- каза ми тя. Инвалидната й количка се издигна на половин метър над пода, тя впи вкочанените си пръсти със старчески петна в слепоочията ми и ме целуна по челото.
Изкрещях, и се събудих. Било е само сън, било е само сън, било е само сън. Сърцето ми биеше като пневматичен чук. Сигурно го чуваха из цялата планета. Лежах в най-черната нощ преди зазоряване и знаех че ей сега над Витоша ще лъсне златната нишка на първият лъч и аз ще се събудя и всичко ще е...
На вратата се звънна и подскочих като ощипана. Още един сън? Сън в съня ми? Не, не , не, не, ето сега ще има слънчев лъч, ето сега, нощта е най-черна точно преди да изгрее слънцето, нали? Ще се завия през глава. Тихо, тихо, тихо. Поуспокоих се и задрямах.
На вратата се звънна и се събудих парализирана от ужас: до възглавницата ми пулсираше черно петно. Беше живо, дишаше и и сърцето на това нещо биеше с бълбукане и хъркане. Можех да мърдам само устните си.
- Мама- прошепнах аз.
- Ма-ма,- повтори кукленската глава, сервирана върху пресен марулен лист до възглавницата ми.
На вратата се звънна...



Тагове:   пълнолуние,   полунощ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. minavam - duminaviatura
08.10.2008 09:14
А, без такива - понякога и хубави работи се случва да сънуваме:-))
цитирай
2. benra - Ииий!
08.10.2008 14:54
Егати!Каква си!Чак аз подскочих,защото на врата се звънна...
цитирай
3. minavam - benra
08.10.2008 14:59
Чакаййййй то вънка е бял ден:-)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: minavam
Категория: Изкуство
Прочетен: 524040
Постинги: 231
Коментари: 693
Гласове: 2114