Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
04.09.2008 19:15 - Здравей, цинична приятелко...
Автор: minavam Категория: Изкуство   
Прочетен: 988 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 04.09.2008 20:42


Не  обичам  жегите,  нажежен  асфалт,  морето с някакви си  „о я, дастиш-фантастиш”, тръгнали на  алкохолен  туризъм. Не  обичам лятото. През лятото съм перфектно изпълнение за  на  препарирания  несъществуващ  звяр,  в различни стойки и  пози. С  пълнеж  от  мисли,  неправилни  спомени и  усет за нередност в живота си. Даже мъртвешкият поглед на  очите ми изглежда като  истински. Ако близките  ми  решат да ме продадат като трофей от  благороден елен - няма да  забележа. Ако  ще и  крокодил да съм  била, когато  бях  жива,  нямаше да  разбера. На  препарираните  не им  пука  какви са били  преди. Дисбаланса на  Ин и  Ян в организма си  го  усещам  като  авитаминоза през  цялото  лято.  
Събуждам се през есента,  с първите  й  стъпки. Усетих я  чрез  дъжда снощи в  Пирин - нямаше ги  онези  летни суетливи  гърмежи, само  тих разговор  с  дърветата,  готови да заспят. Сега  очите ми  са  живи, дори когато  гледат в една точка, а  онова  усещане за нередностите в живота  ми  отлетя. До  следващото  лято. Пак ще  пушим с мъдрата ми есен по  едно и същото  време. Ще  се  усмихваме на  мрънкащите  минувачи и  ще  подсилваме  недоволството  им  с  аромата на  падналите  листа.  И  ще  съм  й  благодарна  за  всеки  един  дъжд,  който  отмива  от  тротоарите прахоляка и  хората.  Очакват ме  няколко  месеца  щастие.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marcusjunius - хубав текст хубаво е да е топло, ...
05.09.2008 09:03
хубав текст

хубаво е да е топло, но понякога си мисля, че социофобиятасе е зародила през някое горещо лято в първия човешки град
цитирай
2. pui - Чудесно написано
05.09.2008 11:24
Много обичам миризмата на есента, хладината, всичко й обичам :)
А дъждът го обичам всякак през всички сезони, затова летните бури ще ми липсват малко...
цитирай
3. benra - аз
05.09.2008 11:49
пък умирам за жега.Топлината прави тялото ми жизнено и енергията струи отвсякъде.
Обичам дъжд, камина, одеало,книга...
цитирай
4. minavam - marcusjunius, pui, benra Нека ...
06.09.2008 17:33
marcusjunius, pui, benra

Нека да е есен:-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: minavam
Категория: Изкуство
Прочетен: 522678
Постинги: 231
Коментари: 693
Гласове: 2114