Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
25.06.2008 18:36 - Въпрос на гледна точка.
Автор: minavam Категория: Изкуство   
Прочетен: 1179 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 25.06.2008 18:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Бе  аз  куче, котка,  змия, две деца и три развода  преживях,  с една пеперуда ли няма да се справя?
Винаги  исках да  имам пеперуда. Винаги съм  имала  кучета,  после  се домъкнаха и   котки,  един разкошен питон случайно допълзя в терариума, изневиделица  се появиха три папагала  и  май  без да  помня  купих двайсетина  орхидеи. 
- Ти си  голяма  оригиналка,- смееше се  мъжът ми,- само  екзотики  събираш около себе си.
- Оригиналка е баба ти, - сопвах се  аз, - звучи ми  обидно,  като  "блондинка". 
Преобърнах  интернета, изчетох  как се  гледат и  с какво се хранят пеперудите и за проба  реших да взема  само  една. Ако не се справя, ще се свържа със  специалистите и те  ще ми  кажат къде  греша.  Свързах се  с пеперударника, казаха ми да  чакам, огласиха цената и...  Те  взеха  че ми  я  пратиха. Бях ужасена. Докоснах се  до красотата, която  можеш да  смачкаш  в длантта си  и после да съжаляваш винаги. 
Сипах  малко  прасковен сок в дланта ми и  седях  като  пукел. "Идиотка, това е смешно, то да не ти е куче  или коте? Това   е едно  безмозъчно насекомо".  Сипах сока в една чинийка  и  се подготвях да  излизам:  душ, кремове, гримове,  избор на тоалета. Приключих  след два часа. На  излизане погледнах  към  чинийката и настръхнах. Пеперудата с 15 сантиметра в крила бе кацнала  на ръба на  чинията и  пиеше от сока. Събух си  сандалите и на пръсти  я доближих  без да дишам. Още  едно  чудо в моя дом. Живо  чудо. Здравей,  летящо  цвете. Орхидеите все ми напомняха  за теб. Цветята  им  изглеждаха като  твоите  крила. Пеперудата  отлетя - движише се  тежко и  изящно. 
- Няма да  я  ядете,- строго казах аз на  кучето и котката,- Питона и без това е  затворен в терариума,  извън подозрения се пада! 

Върнах се след час,  радостна и  щастлива.
- Ей,  Мечо, знаеш ли  какво стана днес, тези  от пеперударника ми ...
- Котка, ега си  молците,  едвам намерих  чехъла...Бати и мутантите, от  Чернобил ли  идват?

Гледахме  убитата  с чехъл пеперуда. Мълчахме.


Тагове:   въпрос,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. roberta - Ами да
25.06.2008 19:14
То в живота си е така- колкото и да си красив и забележителен,все се намера по някой чехъл...
цитирай
2. minavam - 1. roberta
25.06.2008 19:17
Мисля че героинята не е предупредила за деня на покупката скъпият си съпруг. )))За две стотинки си развали семейството един вид) От друга гледна точка той като я знаеше каква му е оригиналка би могъл да предположи...
цитирай
3. benra - ето
26.06.2008 13:59
до какво води премълчаването...
Ама,права си-той като си я знае каква е оригиналка, трябваше да се сети,че молци, молци, ама и те домашни любимци:-)))Много свежо, въпреки трагичния край!
цитирай
4. minavam - 3. benra
26.06.2008 14:00
Ама и тя една - трябваше да предупреди, като го знае какъв е сухар))) Разминаване в превода, отново)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: minavam
Категория: Изкуство
Прочетен: 524031
Постинги: 231
Коментари: 693
Гласове: 2114