Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
18.06.2008 21:20 - Гипс
Автор: minavam Категория: Изкуство   
Прочетен: 1761 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 18.06.2008 21:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Не се сещам как стана. Помня  само  въпроса на  малката:
- А къде е  батко?
- Ей  сега  ще си  дойде,- машинално  отговорих  аз. Имах  тежък ден,  мислите ми  бяха  другаде.
- Къде  е? – настойчиво  попита тя, понечих да  й  отговоря  и  изведнъж  изстинах.
Не си спомнях. 
"Къде  е синът ти?" – зададох си  въпроса и започнах да  падам  в  черната  дупка на  ужаса. Къде е  синът ти, татенце? Какво ще  кажеш  на жена ти, като се прибере? Спокойно... чакай  малко... спокойно...Къде  го прати? Ей  сега  ще  го намерим.
Обадих се  в магазина до нас:
-  Ели,  Костадин да е  минавал?  Пратих го за  цигари уж,- стараех се  гласът ми да  звучи  максимално небрежно.
-   Не, комши, не съм го виждала.
-   Мерси, извинявай,  явно  е  тръгнал  по другите магазини.
-   Ха така, като си дойде  му натрий  носа да не подхранва  конкуренцията.
-  Обещавам,  - затворих  като се хилих  фалшиво.

Не го  бях пратил за  цигари, нито  за бира...   помня  че  беше някъде наблизо... пратих го... за какво и  къде? Като  дойде  полицията  какво  ли щях да  обясня? Пратих  синът ми до някъде,  но  защо и къде  не помня? Аз не съм  лош баща, не... чакайте... но как така не се сещам...
Хлопна вратата на  асансьора и хукнах  към  входната ни  врата, но се  хлъзнах по плочките и  коляното ми и  лакътя  изпукаха в унисон. Изохках, стиснал  зъби, за да не  викам и да не плаша малката.
-     Тате! Татенце! -  дотърча  тя  и ме прегърна,- Татко! Удари ли се?
-      Татко!- разтревожен,  синът  ми  се беше надвел  над  мен, държейки  роклите на  майка си, взети от  химическо  чистене.

А, да. Химическото до нас, годишнина  на приятелите  утре... Там го пратих. Как  можах да забравя?
Късно вечер след като  гипсираха коляното и лакътя ми в Пирогов жена ми седеше  до мен и  шепнеше през сълзи:
- Няма да ти е приятно да го  чуеш,  и  за другите  е без значение. Да,  не се  забелязва отстрани, но  те моля... това днес подейства на всички  нас. И дано ме чуеш...Спри да пиеш. Или поне не се  напивай така... Моля те... Моля те...

 



Тагове:   гипс,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. catforlife - :(
18.06.2008 23:49
Напомня ми малко на един друг разказ 40 градуса, ако не си го челa не пропускай!
цитирай
2. minavam - 1. catforlife
19.06.2008 09:00
Ще потърся, благодаря.
цитирай
3. marcusjunius - Nice
19.06.2008 11:21
Това много ми хареса. Обичам плътните миниатюри - като малки черни дупки са.
цитирай
4. minavam - 3. marcusjunius
19.06.2008 11:29
Благодаря ти. Гледам да наблягам на съдържанието, не обичам локуми.
:-)
цитирай
5. minavam - 5. ketbaloo
19.06.2008 15:06
Благодаря за високата оценка:-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: minavam
Категория: Изкуство
Прочетен: 523303
Постинги: 231
Коментари: 693
Гласове: 2114