Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
19.05.2008 18:53 - Инициация*
Автор: minavam Категория: Изкуство   
Прочетен: 759 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.09.2009 10:41


... сутринта си отворих  очите и разбрах - днес ще  е. Просто  го  разбрах и  това  е...

... от сутринта  имах предчувствие, кълна ти се. Е,  припомни си, по време на закуската...

...вуйчо казваше че  всеки  мъж  го знае  за себе си. А  аз не вярвах. Аз преди  мислих,  че...

... предпочитам  думата "интуиция". Да, ако  обичаш. Нали знаеш че не обичам тази  шеги. В крайна сметка  ако не  съм...

...  не каза нищо, дори не  погледна. Само  махна към вратата - върви. Значи, всичко е правилно...

***

... от демоните  не може да се страхуваш. Вуйчо казва, че демоните долитат на миризмата на страха. Веднъж  уплашиш  ли се и край. Ще те  разкъсат. Когато  бях  малък,  аз се страхувах от демоните. А сега вече не се страхувам. Аз съм  мъж. Като  вуйчо. Когато  вуйчо  излиза  от вкъщи, демоните се разпръскват. Тези, които не  успяват да  избягат, вуйчо ги  хваща и  изяжда на закуска. Сега ще мина  ритуала и демоните  ще се страхуват от мен като от вуйчо. Чувате ли ме, демони? Аз идвам!..

... ти сигурен ли си че сме за насам? Наистина? Е, ти си  знаеш, разбира се, аз бих...

...демон! Демон!  Още един  демон! И  пак няма да се  уплаша! Не ме е страх от вас, демони, не ме е страх! Видяхте  ли? Не  ме е  страх от вас! Плюя на вашите мутри! Плюя!..

...спирачката, спирачката де!!! По дддддяволите... не, не, аз съм  добре. Наистина, добре съм,  просто  си прехапах  устната...

  ...Оуеее! Аз съм  мъж! А съм  мъж!!! Аз съм мъж и  демоните се страхуват от мен! Те спират, когато  идвам! те се страхуват да ме нападнат и хапят един друг! Вуйчо, вуйчо, видя ли?!! Демоните се страхуват от мен!!!

***

- Извенете  ни,  извенете, за  Бога, извенете,- за стотен  път повтаря  Лурдеш, опипвайки  натъртената си  брадичка. Върху  брадичкатах й вече се  очертава и придобива морав цвят  голяма, идеално   кръгла синина.
- Моля ви се, - Ракел притиска с  хартиена  кърпичка прехапаната  си  устна и  безуспешно се  опитва да спре  тънка  струйка  кръв,- Изобщо не сте  виновна,  вие  пострадахте най-много  от всички.
- Окъде изобщо се  появи  това откачено хлапе? - навъсено  пита  Фабиу.
Лурдеш и  Ракел синхронно  вдигат  раменете.
- Съпругът ми тръгна да го  гони,- казва  Ракел,- Може би ще го  хване.

***

- Предна броня,- брои на пръсти  Тиягу,- резервуара, и  още не съм огледал  много  внимателно, но със  сигурност има  още. И, най-важното, нали знаеш - достатъчно е да ти е  удряна колата веднъж, после  ще тръгне все така, направо можеш да я сменяш.
- Поне всички сме живи и здрави,- Ракел внимателно  докосва  с пръст подутата си  устна,- А на това момиче,  Лурдеш, колата  изобщо  стана на парчета - и отпред и  отзад. Жалко е че не си го  хванал онова  хлапе. С удоволствие бих поговорила с родителите  му.
- Виж,- замислено провлачи Тиягу,- не че не го  хванах... аз не го намерих. Той просто  изчезна, сякош  го нямаше, представяш ли  си?
___________________________________________________
*Инициация - в древните култури  е съществувала и  възрастова инициация, преминаване  от  детството  към  юношеството чрез определен  ритуал. (б.пр)
image

автор: Лея Любомирская
художник: Андрей Дорохин
мъки за превод: агресивната  мизантропка, сиреч - аз.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: minavam
Категория: Изкуство
Прочетен: 524249
Постинги: 231
Коментари: 693
Гласове: 2114