Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
18.04.2008 17:27 - Дневник на едно отслабване.
Автор: minavam Категория: Изкуство   
Прочетен: 1803 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 28.09.2009 10:37


начало:
80 кг!  Не се  понасям!  Знам че  ме  обичаш, но  няма  все така да продължавам - та виж ме, аз на нищо не приличам. А изпадам  в черни дупки на желанието си  за новото  начало. Отслабвам! Край! Кажи ми че съм права?
- 5кг:
То не било    толкова  трудно. По-рано  трябваше  да го направя.
-7 кг:
 Трудно е. 
-10 кг:
...но     пък си струва. Тя  майка ми  няма да ме  познае най-накрая.  Започна  и да ми  личи.  Какво ще кажеш?  Не  мълчи. Но все  по-често ми се вие  свят,    от  благото  момиче  се превърнах в раздразнителния  звяр, способен за пържола да убива. Но пък сега съм  много по-красива.
 -15 кг:
Бе  я изхвърли тази торта,  аз се  мъча да съм  хубава за теб, а ти плюскаш. Пфуууууууу... как  искам да    схрускам  нещо... нещо... без  да  е соев кашкавал  Тофу. Да  е нездравословно, блажно, мазно,  вредно... 
-20.500:
Герой съм до последно. Кантара сочи  шестедесет кила без половина! Велика  съм, та  аз  съм героиняяяя! Ей,  ти,  дебелия,  бе я ме  похвали.  Масажа  прави  чудеса, нали?
-25:
Край,  55 кила, сега съм манекенче. И шефа ти ме поздрави,  онзи дето  не ме  поглеждаше преди, когато  аз  те чаках в кафенето.
-30:
"Мило  Ленче.  Вече не те познавам, това продължава  от две години     през  които  минах през всичките  кръгове на  ада, когато ти  свали  тридесет  кила и  стана друга. Исках те  за съпруга, когато  ти  беше осемдесет  кила, мила, добра,  грижовна.  Ти се превърна в поредната  кукла  барби, с навирен нос и  презрително държание към  всичките, които  не са ти  обърнали  внимание. Вярно е,   че си  положила  страхотни  усилия и си придобила фигурата на  моделка,  само че  акълът ти  е се  превърнал в силиконовата  постелка  за  нечия  отслабваща  мишка.  Кажи ми, кога  последно си прочела книжка? Парцали,  силикон,  масажи,  маникюри,  голи  котки,  кожи... Засмука те  гламура и те  превърна  в блонди-идиотка. Подобна  аз не  искам за  съпруга" - видяхте ли какво ми писа той?!  Защо?!  Дали си няма  друга?

по-слаба...?



Тагове:   стихове,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Straxotno! Otdavna ne swm sw smqla ...
18.04.2008 17:36
Straxotno! Otdavna ne swm sw smqla taka, makar 4e i az swm 80 kila:))
Rimite ti sa zarazni!!!

Anjela
цитирай
2. minavam - Anjela Аз не съм 80 кила, но във ...
18.04.2008 17:38
Anjela
Аз не съм 80 кила, но във фитнеса виждам много жени, които покрай придобитото тяло и самочуствие губят основните неща. Наистина)
цитирай
3. nad - ...
04.07.2008 20:47
Иронично...комично...трагично...и все пак - жестоката истина =/ Много добре написано, браво !!
цитирай
4. minavam - 3. nad
05.07.2008 08:23
:-) Благодаря. Наистина си е трагикомично.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: minavam
Категория: Изкуство
Прочетен: 524249
Постинги: 231
Коментари: 693
Гласове: 2114