Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
17.03.2008 09:46 - Ненаписаното писмо
Автор: minavam Категория: Изкуство   
Прочетен: 1508 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 28.09.2009 10:34


Когато  ти  залюби  друга   купих  куче. Забавно е,  нали? Аз  мислих  че  е време да ти  раждам   деца, пък  ето  виж какво се случи:  те  нА  го, магазина. 
Боли...
боли... 
боли...
Деца на килограм,  по  вкус, и  според  цвят. То  зайци, то котаци, то  породи, шарения. Продават ги    като  обувки: тез ли  щеш  или  ония? Аз  просто  гушнах  нещо си.  Не помня. Изстрелях се от търга на  играчките  за  млади-хубави-самотни–тъпи кучки. Не знам дали  е  смешно  де  съм аз и това, което ми се случи. То (той?  тя?) ме близна,  представи си!  Почувствах го  като  целувка (ти си... ти си...)

Обърках се  и  май  разбрах  какво  направих. Нагърбих се  с  Любов и  Отговорност.  Тъпачка. Ужас. Прав си бил да   ме  оставиш  да вия  по  Луната, като  куче (а  исках  простичко  деца да раждам,  но  не се получи)  такъв  товар май не се  носи  лесно.  Май не го  искам,  бих  могла да  върна ТОВА във магазина, както ти  направи с мен и  аз разбирам  - беше честно. То  толкова  Любов и  Отговорност как се  носи на рамото? Ега ти... ти...  какво си? А,  женско. Ще ти  викам... ъ... е... Тара! Като товара  дето си товаря. Не, няма да те  върна,  успокой се... По дяволите!  Що си и какво си?!

Как да те гледам? Мамка му и пес си... любими мой,  къде си ти... къде си...

Добре... Не плача,  стига де не скачай. НЕ!  Не  обувките!  Чадъра ми! Задача си  за мен. И то напълно доброволна. Ха, напика се. Хиля се  неволно.

Ти си сребристо нещо,  Тара.  С черен нос. И в шоколада на  очите ти  въпрос  все свети.  Ти  самата  светиш нощем.

По дяволите.  Що си и какво си?

Забавно ли?  Наистина  забавно.

И,  знаеш ли, май ми е неудобно да ти го  пиша  толкова подробно но май... Аз тук  със  Тара вече не те  искам. Уви, така  се случи. Поправка: не те  искаМЕ.

И двете май сме  кучки.



Тагове:   стихове,


Гласувай:
0



1. cornflower - ако знаеш
17.03.2008 10:02
колко е истинска тази чернова..
страшно ми подейства
сякаш аз пиша..и зачерквам някого..
няма да ти благодаря..
кучка.. (съм)
цитирай
2. minavam - Корнфлауър
17.03.2008 10:06
Вчера завъдих този блог и още не съм наясно как работи и как действа...
Но виж.
Само напред.
Кучките сме държаливи.
Успех.
Вземи си куче ако трябва.
цитирай
3. foxy1 - И аз така...
21.04.2008 23:53
и всеки път - с нова животинка...
Взеха да стават много...
Дано този(последният) вече ме задържи...
цитирай
4. minavam - Не го мисли. Обичай си животинката ...
22.04.2008 00:46
Не го мисли. Обичай си животинката пък каквото дойде)
цитирай
5. foxy1 - Ха ха ,то аз си ги обичам :)))
22.04.2008 01:25
Тва казвам - че станаха много животинки в къщи:))))
Та е крайно време и нещо друго да се задържи и ...завъди из нас :)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: minavam
Категория: Изкуство
Прочетен: 525513
Постинги: 231
Коментари: 693
Гласове: 2114