Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
17.03.2008 13:33 - Диалог с приятелка, която нямам и за това си я измислих.
Автор: minavam Категория: Изкуство   
Прочетен: 1015 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.03.2008 13:44


Страните  и ушите  ми  пламтят. Кой  знае кой и  що  ли ме  клюкари. Е, нека. Аз  се връщам  все назад за да се ровя  в   старите си  рани. Мега-тъпашки  е. Знам. Зная... Зная. Зная! Не  знам защо все  в таз игра  играя.

 

А  пък тя  ми казва:”Страх ме е  да те  чета, аз, като  сбъдната  твоя  мечта,  официално ти  заявявам  че  не струваш, не  чиниш,  и за това се страхувам да  не  се видиш в такова  чудо че ще ти  е  трудно  бе,  лудо”.

 

А  аз  й  казвам:” Ми  щом не  чиня, що  се  пениш,  перфектната ми  домакиньо? Що  ме строяваш, ма? Що  ме  отказваш? И  що  по  лунната  пътека    ми  полазваш във  вените?

Не те  е срам!  Мръсница!”

 

Пък тя  ми вика:”Ти си  птица... Птица! Само  че ти  летиш накриво.”

 

А  аз  пък  в отговор:”Да,  но пък  жива!  Жива!”

 

А  тя  пък вика: „Глупава  тръстика,  ще те прекършат,  идиотка, аре! Нека.”

 

Пък  аз й  казвам:”Да не се  караме на  лунната    пътека

 

та освен   тебе  нямам  друга,  такава  луда чучулига и  будна съвест”.

А пък  тя  не отговаря.  Мълчи.

 

Ако  сте  я мервали... Моля Ви...  намерете  я... липсва ми край  лунните  лъчи...



Тагове:   диалог,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: minavam
Категория: Изкуство
Прочетен: 522521
Постинги: 231
Коментари: 693
Гласове: 2114