Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
11.08.2008 18:51 - Семейство
Автор: minavam Категория: Други   
Прочетен: 517 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 03.01.2009 13:57


- Ти си  лоша  майка -  казва  Милен,  надвесил се  над  Надя - ти си  лоша,  ужасна  майка.
-  Да , скъпи - машинално  отговаря  тя.- И  лоша  домакиня, сестра и  съпруга.  Чувала съм го, скъпи. 
-  Абортирала си  сигур  сто пъти, а?
- Татко,  млъкни!
- Не го  дразни,  Мария - сопва се на дъщеря си Надя и  бърше  сълзите си  от масата.  Кап. Кап.  Кап. Милен  мрази  петната по масата. Кап. Кап. Кап.
- Аз съм  господар в този  дом,  аз ви плащам сметките!
- Татко...
- Моля  те , Мария,  татко е  прав - кап.кап.кап.  - Татко е  страхотен силен прекрасен  мъж,  и  го  обичам  от  цялото си  сърце. И е твой  баща  и ...- кап. кап. кап.
- Мамоооо, не  можеш - започва  Мария и  телефона  й  звъни - Ало... ей, къде си,  здрасти... аха... довечера?  Няма проблем... Само  че съм  при татко и няма да е  лесно...
- Никъде  няма да  излизаш!- сопва се  Милен,- Ти си само на  дванадесет  и  няма да  излизаш.
- Аха... добре,  разбрах - казва  Мария и  гузно  поглежда към майка  си -  ще се  оправаш ли  с него? Ами  ако  буйства?
- Тръгвай,  мила - кап. кап.кап - Той  след малко ще  си вземе  лекарството и ще  заспи.  Тръгвай при децата  си.
- Сигурна ли си  че  ще се справиш?
- Да,  напълно.
Надя изпраща  голямата  си  дъщеря и  кимва на  санитарите.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: minavam
Категория: Изкуство
Прочетен: 521841
Постинги: 231
Коментари: 693
Гласове: 2114